Матеріали до уроків з 27.04.2020-29.05.2020
9 клас
Дата: 9Б, 9В - 27.04.2020; 9А-29.04.2020
Урок 10. "Хмарні технології. Опитування з використанням онлайн-форм"
1. Опрацювати підпункти 27.2, 27.3 з параграфа 27 підручника;
2. Переглянь відео, воно допоможе тобі виконати вправу 4.
3. Виконати вправу 4 ст.184. Посилання на створений опитувальник надішли вчителю на скриньку lily_zbar@ukr.net.
Дата: 9Б, 9В - 29.04.2020; 9А-30.04.2020
Урок 11. "Організація та планування колективної діяльності. Використання офісних веб-програм для створення спільних документів"
1. Ознайомитись з теоретичним матеріалом та спробувати пройти ті кроки, про які йдеться в теоретичному матеріалі https://cutt.ly/4yyidEi
1. Ознайомитись з теоретичним матеріалом та спробувати пройти ті кроки, про які йдеться в теоретичному матеріалі https://cutt.ly/4yyidEi
Дата: 9Б, 9В - 04.05.2020; 9А-06.05.2020
Урок 12. "Синхронізація даних"
- Ознайомся з теоретичним матеріалом на ст.186, підпункт 27.4 підручника
- Спробуй виконати дії, які описані в даному пункті.
Дата: 9Б, 9В - 06.05.2020; 9А-07.05.2020
Урок 13. "Практична робота на створення опитувальників з використанням онлайн-форм"
- Створіть опитувальник на тему "Мій літній відпочинок" за допомогою Google-форм. Посилання на нього пришліть на електронну скриньку вчителя.
Дата: 9Б, 9В - 13.05.2020; 9А-14.05.2020
Урок 14. "Канали новин. Етапи створення сайтів"
- Опрацювати параграф 29 підручника
- Попрацювати над вправою "Обговорюємо" ст.202
Дата: 9Б, 9В - 18.05.2020; 9А-20.05.2020
Урок 15. "Поняття мови розмітки гіпертексту. Практична робота на конструювання сайтів"
- Опрацювати параграф 29 підручника
- Попрацювати над вправою "Працюємо самостійно" ст.203
Урок 16. "Розв'язування компетентнісних задач"
- Виконай одне із завдань на сторінці 204 підручника "Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем"
Урок 17. "Тематичне оцінювання. Підсумковий урок"
- Виконай одне із завдань на сторінці 205 підручника "Розв'язування компетентнісних задач"
Опрацювати теоретичний матеріал та виконати завдання, що знаходяться в кінці кожної теми (Виконані завдання відправляти на електронну скриньку lily_zbar@ukr.net)
9 клас
Урок 1-2. Поняття комп'ютерної графіки. Векторні зображення
Завдання 1. Створений малюнок надіслати на електронку вчителя
Завдання 1. Створений малюнок надіслати на електронку вчителя
https://drive.google.com/open?id=1kdDNa0wllMzFSxXWAhNW_6Sy1D2cyk-l
Урок 3-4. Векторний графічний редактор. Створення зображень
Відеоурок. Малювання зображень.
Завдання 1. Спробуй створити дане зображення та надішли вчителю.
Завдання 2. Пройди тестування за посиланням ПРОЙДИ ТЕСТ
*****************************************************************
9А, 9Б, 9В
06.04.2020 - 24.04.2020
(Виконані завдання відправляти на електронну скриньку lily_zbar@ukr.net)
Урок 5. Тема" Групування та вирівнювання об'єктів"
Теоретичний матеріал тутhttps://drive.google.com/open?id=1dIngcDnIhWX6uuc6dOlX2QfG6qthIQpa
Практична частина тут https://drive.google.com/open?id=13VMTRqnbtxoVrbNp213LBiYl1-yW_pAD
Урок 6. Тема "Практична робота Створення складених векторних зображень"
Завдання для виконання тут
https://drive.google.com/open?id=1opFbFN8k3hi_f8Lzj5j5UkGOCfBDJAUB
Урок 7. Тема "Розв'язування компетентнісних задач"
Завдання: Уявимо собі, що у школі оголошено
конкурс «Розумники та розумниці» за темою «Видатні події в галузі
інформатики та інформаційних технологій». Створіть логотип команд-учасниць у векторному редакторі (дві команди). Результати роботи вчителю надіслати на скриньку
Урок 8. Тематичне оцінювання з теми "Комп'ютерна графіка"
Завдання для тематичного оцінювання тут:
Урок 9. Тема "Поняття персонального навчального середовища"
Переглянь презентацію, опрацюй параграф в підручнику, про який йдеться в презентації.
*******************************************************************************
8 клас
Урок 3-4. Векторний графічний редактор. Створення зображень
*****************************************************************
9А, 9Б, 9В
06.04.2020 - 24.04.2020
(Виконані завдання відправляти на електронну скриньку lily_zbar@ukr.net)
Урок 5. Тема" Групування та вирівнювання об'єктів"
Урок 6. Тема "Практична робота Створення складених векторних зображень"
Завдання для виконання тут
https://drive.google.com/open?id=1opFbFN8k3hi_f8Lzj5j5UkGOCfBDJAUB
Урок 7. Тема "Розв'язування компетентнісних задач"
Завдання: Уявимо собі, що у школі оголошено
конкурс «Розумники та розумниці» за темою «Видатні події в галузі
інформатики та інформаційних технологій». Створіть логотип команд-учасниць у векторному редакторі (дві команди). Результати роботи вчителю надіслати на скриньку
Урок 8. Тематичне оцінювання з теми "Комп'ютерна графіка"
Завдання для тематичного оцінювання тут:
Урок 9. Тема "Поняття персонального навчального середовища"
Переглянь презентацію, опрацюй параграф в підручнику, про який йдеться в презентації.
*******************************************************************************
Матеріали до уроків з 27.04.2020-29.05.2020
Дата 19.05
Урок 16. Повторення. Реалізація лінійних алгоритмів.
1. Посилання на задачі https://drive.google.com/open?id=12t2bMvGzH9EwsSPurATptI-LRk9LskOg
Дата 12.05
Урок 15. Практична робота "Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням та повторенням"
1. Посилання на практичну роботу https://drive.google.com/open?id=1aEfQSJnwYwUaHvOI3GvbZHws1mblWKlP
2. Підготовка до підсумкової роботи. Повторити теми "Мультимедіа" та "Алгоритми та програми" (Розділ 4, 5, 6)
Дата 05.05 -07.05
Урок 13-14. Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування
1. Опрацювати матеріал за посиланням https://cutt.ly/XyjukVV
2. Переглянь відео
Дата 05.05 -07.05
Урок 13-14. Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування
1. Опрацювати матеріал за посиланням https://cutt.ly/XyjukVV
2. Переглянь відео
Дата 28.04
Урок 11. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням.
1. Ознайомитись з теоретичним матеріалом та спробувати створити програми, про які йдеться в теоретичному матеріалі https://cutt.ly/xyag1QR
Дата 30.04
Урок 12. Алгоритми з повторенням для опрацювання велечин
1. Опрацювати параграф 25 (все, що відноситься до мови програмувння Pascal)
2. Переглянь відео
Дата 30.04
Урок 12. Алгоритми з повторенням для опрацювання велечин
1. Опрацювати параграф 25 (все, що відноситься до мови програмувння Pascal)
2. Переглянь відео
Урок 1. Загальний вигляд програми на Паскаль. Величини числового типу, операції над ними
Теоретичний матеріал - ПЕРЕЙТИ
Презентація - ПЕРЕЙТИ
Завдання. Виконати в зошиті завдання 5 з підручника Інформатика ст.141.
Урок 2. "Складання алгоритмів у навчальному середовищі програмування"
Переглянь задачі, що подані в цьому документі. https://drive.google.com/open?id=1WQHn6QOrzZji1_sXuDqCp2OUPo-h1JA5
Встанови програмне середовище АВСPascal, виконай в ньому програми та надішли вчителю.
Відеоматеріал
Теоретичний матеріал - ПЕРЕЙТИ
Презентація - ПЕРЕЙТИ
Завдання. Виконати в зошиті завдання 5 з підручника Інформатика ст.141.
Урок 2. "Складання алгоритмів у навчальному середовищі програмування"
Переглянь задачі, що подані в цьому документі. https://drive.google.com/open?id=1WQHn6QOrzZji1_sXuDqCp2OUPo-h1JA5
Встанови програмне середовище АВСPascal, виконай в ньому програми та надішли вчителю.
Відеоматеріал
Урок 3. "Практична робота Складання та виконання лінійних алгоритмів"
Завдання для виконання практичної роботи тут
https://drive.google.com/open?id=1bjA846RvbH-XEAe1bNyMlhq3w6cH8eVx
Завдання для виконання практичної роботи тут
https://drive.google.com/open?id=1bjA846RvbH-XEAe1bNyMlhq3w6cH8eVx
https://drive.google.com/open?id=1bjA846RvbH-XEAe1bNyMlhq3w6cH8eVx
Урок 4. Величини текстового типу. Створення лінійних програм"
Опрацюй матеріал за посиланням https://drive.google.com/open?id=1DF8BmdjAgcnwCPfV7rcxnpCKc7VqMy_Q
*****************************************************************
Завдання в період з 06.04.2020 по 24.04.2020
8А, 8Б, 8В, 8Г
Урок 5. Складання алгоритмів опрацювання текстових величин.
1. Опрацюй матеріал за посиланням https://drive.google.com/open?id=1ixxpeWsWv1YCWJwZ0_UFI41sBgbLqmA4
2. Виконай програми в кінці документа в PascalABC
1. Опрацюй матеріал за посиланням https://drive.google.com/open?id=1sVNHmu2ZqQ2Kno5SLh7_fOtmniTdSDZQ
2. Виконай програми в кінці документа в PascalABC
2. Виконай програми в кінці документа в PascalABC
Урок 6. Налагодження програм. Створення лінійних програм
2. Виконай програми в кінці документа в PascalABC
Урок 7. Пактична робота "Створення лінійних програм"
1. Завдання для виконання тут https://drive.google.com/open?id=1PGoh5VsKJjePllZZp1f3qvQQudFHeZKD
Урок 8. Величини логічного типу. Алгоритми з розгалуженням.
1. Опрацювати параграф 24, п.1-3
2. Переглянь відео
Урок 9. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням.
Дата 21.04.2020
1. Повторити параграф 24, п.1-3
2. Теоретичний матеріал та приклади створення програм знаходяться за посиланням https://drive.google.com/open?id=1HkBJkvpCV7pJWoJim1mIWooL8r0bi4nO
Урок 10. Тематичне оцінювання
Дата 23.04.2020
Пройди тест за посиланням https://drive.google.com/open?id=16oTohiwpoUVR2QsJp3E3u9_IP200ZIByB6uHWWaeLuQ
******************************************************************
7 клас
Матеріали до уроків з 28.04.2020-29.05.2020
Дата 7А, 7Б, 7В - 19.05.2020, 7-Г - 21.05.2020
Урок 9. Повторення.
1. Створити проект"Веселка" за алгоритмом, як на відео
Дата 7А, 7Б, 7В - 12.05.2020
Дата 7А, 7Бб,7В - 12.05.2020, 7Г - 14.05.2020
Урок 8. Практична робота "Створення ігрового проекту"
1. Створити гру "Кіт та пес" за алгоритмом https://drive.google.com/open?id=1r_wpmyJqecylx4MhFMY-OBqsclgBCz29
2. Підготовка до підсумковогої роботи. Повторити теми "Моделювання" (параграф 6, 7) та "Алгоритми і програми" (Розділ 3)
2. Підготовка до підсумковогої роботи. Повторити теми "Моделювання" (параграф 6, 7) та "Алгоритми і програми" (Розділ 3)
Дата 28.04.2020
Урок 6. Створення комп'ютерної моделі руху об'єкта на площині з перешкодами.
1. Переглянь матеріал та спробуй створити гру "Кажан" за запропонованим алгоритмом https://cutt.ly/Zyak6y5
Дата 7А, 7Б, 7В - 05.05.2020, 7-Г- 07.05.2020
Урок 7. Програмування випадкових процесів.
1. Переглянь матеріал та спробуй створити гру "Краб" за запропонованим алгоритмом https://cutt.ly/IyjuLEK
2. Ящо виникають труднощі при створенні даного завдання, то переглянь відео
1. Переглянь матеріал та спробуй створити гру "Краб" за запропонованим алгоритмом https://cutt.ly/IyjuLEK
2. Ящо виникають труднощі при створенні даного завдання, то переглянь відео
Урок 1. Розробка діалогових програм
Дата 17.03.2020
Опрацювати параграф 12.
Завдання. У програмі Scratch створити проект "Додавання випадкових чисел"
Переглянь відео
Виконані завдання відправяти на поштову скриньку lily_zbar@ukr.net
Урок 2. Розробка проектів з повторенням зі змінними.
Дата 31.03.2020
Опрацювати параграф 14.
Завдання. У програмі Scratch створити проект "Гра "Баба Яга""
Переглянь відео
Виконані завдання відправяти на поштову скриньку lily_zbar@ukr.net.
*****************************************************************
Переглянь відео
Урок 2. Розробка проектів з повторенням зі змінними.
Дата 31.03.2020Опрацювати параграф 14.
Завдання. У програмі Scratch створити проект "Гра "Баба Яга""
Переглянь відео
*****************************************************************
Завдання в період з 06.04.2020 по 24.04.2020
7А, 7Б, 7В, 7Г
Урок 3. Практична робота "Розробка проектів з повторенням зі змінними".
Дата 07.04.2020
Повторити параграф 14.
Завдання 1. Створити проект, в якому випадковим чином вводяться два числа з діапазону від 1 до 10 і знаходиться серед них більше.
Завдання 2. Створити проект, в якому було б реалізовано розв'язування такої задачі. Пес вирішив з'ясувати, чи знаєте ви таблицю множення. Для цього він кілька разів (наприклад, 5) подасть приклади на множення чисел від 1 до 10 і буде перевіряти вашу відповідь.
Вказівки до роботи
1) У проекті потрібно використати дві змінні a та b, які випадковим чином потрібно надавати величини.
3) Після отримання відповіді потрібно здійснити перевірку відповіді на істинність (правильність). Для цього нам знадобиться конструкція Якщо-інакше. Саме тут потрібно прописати варіанти подальшого розвитку подій залежно від правильності відповіді.
1) У проекті потрібно використати дві змінні a та b, які випадковим чином потрібно надавати величини.
Урок 4. Створення моделей для розв'язування задач.
Дата 14.04.2020-16.04.2020
Урок 4. Створення моделей для розв'язування задач.
Опрацювати параграф 18.
Завдання 1. Скласти проект Дресирувальник (стр. 130, вправа 4). Результат роботи надіслати для вчителя.
Завдання 1. Скласти проект Дресирувальник (стр. 130, вправа 4). Результат роботи надіслати для вчителя.
Урок 5. Створення комп'ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху об'єкта.
Дата 21.04.2020
Повторити параграф 18.
Завдання. У програмі Scratch створити проект "Пінг-понг"
Переглянь відео
Виконане завдання надіслати на поштову скриньку lily_zbar@ukr.net.
Дата 21.04.2020
Повторити параграф 18.
Завдання. У програмі Scratch створити проект "Пінг-понг"
Переглянь відео
Виконане завдання надіслати на поштову скриньку lily_zbar@ukr.net.
***********************************************************************
***********************************************************************
Матеріали до уроків з 27.04.2020-29.05.2020
6 клас
Дата 22.05.2020
Урок 7. Урок-повторення.
Урок 7. Урок-повторення.
Переглянь параграф 17, спробуй виконати завдання, що там описані
Дата 08.05.2020
Опрацюй параграф 16 та спробуй створити гру "Ласунка і дракон"
Опрацюй параграф 16 та спробуй створити гру "Ласунка і дракон"
Переглянь відео
Урок 5. Розв'язування задачі методом поділу на підзадачі
Урок 1. Створення програм на вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.
Дата 20.03.2020
Опрацювати параграф 14.
Завдання. У програмі Scratch створити проект, в якому виконавець малює квітку.
Виконані завдання відправяти у вайбер-групу (особисті повідомлення)
Урок 2. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.
Дата 03.04.2020
Опрацювати параграф 15.
Завдання. У програмі Scratch створити проект, в якому виконавець малює фігуру.
Виконані завдання відправяти у вайбер-групу (особисті повідомлення)
****************************************************************
****************************************************************
Завдання в період з 06.04.2020 по 24.04.2020
6А, 6Б, 6В, 6Г
Урок 3. Практична робота "Створення програм з вкладеними алгоритмічними структурами".
Дата 10.04.2020
Урок 3. Практична робота "Створення програм з вкладеними алгоритмічними структурами".
Урок 4. Розв'язування задачі методом поділу на підзадачі
Дата 17.04.2020
Переглянь відео
Завдання. В зошиті розбити головний алгоритм Вечеря на допоміжні алгоритми
Переглянь відео
Урок 5. Розв'язування задачі методом поділу на підзадачі
Дата 24.04.2020
Опрацюй матеріал за посиланням https://drive.google.com/open?id=1ECsNQ6voCPE0em_caEx1Vc53XeG4CTxz
Опрацюй матеріал за посиланням https://drive.google.com/open?id=1ECsNQ6voCPE0em_caEx1Vc53XeG4CTxz
*************************************************************
*************************************************************
5 клас
Матеріали до уроків з 27.04.2020-29.05.2020
Дата 13.05.2020
Урок 8. Створення програм. Підготовка до підсумкового тесту.
1.Повторити параграфи 9, 10, 13, 15, 17 (теми "Опрацювання текстових даних", "Алгоритми і програми")
2. Скласти проект за зразком
Урок 7. Алгоритми з повторенням. Цикли з лічильником.
Урок 6. Алгоритми з повторенням. Цикли з передумовою.
Дата 29.04.2020
Опрацювати параграф 15.
Переглянь відео
Урок 7. Алгоритми з повторенням. Цикли з лічильником.
Дата 06.05.2020
Опрацювати параграф 16.
Переглянь відео
Переглянь відео
**********************************************************************
**********************************************************************
Урок 1. Середовище описання і виконання алгоритмів .
Дата 18.03.2020
Опрацювати параграф 13.
Завдання. У програмі Scratch створити проект, в якому виконавець малює трикутник. Виконані завдання відправяти у вайбер-групу (особисті повідомлення)
Переглянь відео.
Урок 2. Лінійні алгоритми
Дата 01.04.2020
Опрацювати параграф 14.
Посилання на ТЕОРЕТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ
Завдання. У програмі Scratch створити проект під назвою "Цікава подорож", в якому виконавець відвідує наприклад: музей, зоопарк, цирк, бібліотеку, при цьому здійснює зміну образу та коментує побачене. Виконані завдання відправяти у вайбер-групу (особисті повідомлення)
*************************************************************
Переглянь відео.
Урок 2. Лінійні алгоритми
Дата 01.04.2020
Посилання на ТЕОРЕТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ
Завдання. У програмі Scratch створити проект під назвою "Цікава подорож", в якому виконавець відвідує наприклад: музей, зоопарк, цирк, бібліотеку, при цьому здійснює зміну образу та коментує побачене. Виконані завдання відправяти у вайбер-групу (особисті повідомлення)
*************************************************************
Завдання в період з 06.04.2020 по 24.04.2020
5А, 5Б, 5В, 5Г
Дата 08.04.2020
Урок 3. Побудова лінійних алгоритмів. Практична робота "Складання та виконання лінійних алгоритмів у навчальному середовищі програмування".
1. Повторити параграф 14.
Завдання1. Складіть у середовищі Scratch програму для виконавця, щоб він накреслив геометричну фігуру квадрат, довжина сторін якого буде 100 кроків.
Завдання 2. Аналогічно складіть у середовищі Scratch програму для виконавця, щоб він накреслив геометричну фігуру прямокутник жовтого кольору, довжина сторін якого буде 200 та 50 кроків.
Завдання в період з 06.04.2020 по 24.04.2020
5А, 5Б, 5В, 5Г
Дата 08.04.2020
Урок 3. Побудова лінійних алгоритмів. Практична робота "Складання та виконання лінійних алгоритмів у навчальному середовищі програмування".
1. Повторити параграф 14.
Завдання1. Складіть у середовищі Scratch програму для виконавця, щоб він накреслив геометричну фігуру квадрат, довжина сторін якого буде 100 кроків.
Завдання 2. Аналогічно складіть у середовищі Scratch програму для виконавця, щоб він накреслив геометричну фігуру прямокутник жовтого кольору, довжина сторін якого буде 200 та 50 кроків.
Урок 4. Алгоритмічна структура розгалуження. Повне та неповне розгалуження.
Дата 15.04.2020
Опрацювати параграф 17.
Переглянь відео.
Урок 4. Алгоритмічна структура розгалуження. Повне та неповне розгалуження.
Дата 15.04.2020
Опрацювати параграф 17.
Переглянь відео.
Урок 5. Практична робота "Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням"
Дата 22.04.2020
Повторити параграф 17.
Завдання практичної роботи знаходиться за посиланням https://drive.google.com/open?id=1jwgsgQfhqBbgConYNU9ynEExrw9otsjc
Урок 5. Практична робота "Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням"
Дата 22.04.2020
Повторити параграф 17.
Завдання практичної роботи знаходиться за посиланням https://drive.google.com/open?id=1jwgsgQfhqBbgConYNU9ynEExrw9otsjc
Комментариев нет:
Отправить комментарий